Balony REMAX – Najliczniejsza flota balonowa na świecie! skyadventure 9 listopada 2019

Balony REMAX – Najliczniejsza flota balonowa na świecie!

Balony Remax e1553868318221Balony Remax 2 e1553868386131Balony Remax 3

BALONY REMAX – NAJLICZNIEJSZA FLOTA BALONOWA ŚWIATA!

Balony na ogrzane powietrze z reklamą RE/MAX są jednym z najbardziej rozpoznawanych symboli korporacyjnych na świecie. Do tej pory firma zakupiła ich ponad 100.

Balon REMAX Sky Adventure 60 e1553869156825

Historia firmy RE/MAX

RE/MAX został założony w 1973 roku w Denver, Colorado w Stanach Zjednoczonych. Twórcą jego sukcesu jest Dave Liniger, który postanowił zmienić ówczesną złą opinię słabo wyszkolonych nowicjuszy w branży obrotu nieruchomościami. W swojej agencji narzucił wysokie standardy pracy. Jego celem było założenie sieci biur nieruchomości, w której kupujący i sprzedający, w każdym miejscu na świecie, będą pewni, że zostaną obsłużeni profesjonalne, zgodnie z najwyższymi standardami.

RE/MAX rozwijał się powoli, ale konsekwentnie.

W 1995 roku RE/MAX wszedł na rynki Południowej Afryki, Europy oraz Izraela. Powstała strona internetowa zawierająca bazę ofert nieruchomości i agentów z całej Ameryki Północnej.

W 1996 roku RE/MAX International otrzymał główną nagrodę systemów franchisingowych, przyznawaną przez magazyn “Income Opportunities”, za wsparcie wysokiej jakości, szkolenia i usługi komunikacyjne pomiędzy agentami i biurami dostarczane franchisobiorcom. Ekspansja trwała nadal – otwierano biura w Centralnej Ameryce i Australii – do tego stopnia, że na koniec roku RE/MAX posiadał swoje biura w 20 krajach położonych na 5 kontynentach.

Dzisiejsza pozycja RE/MAX to milowy krok naprzód w rozwoju firmy – RE/MAX dziś to niemal 7000 biur nieruchomości zrzeszających ponad 90 000 agentów, którzy działają w ponad 70 krajach świata.

Balony RE/MAX
Balony na ogrzane powietrze z reklamą RE/MAX są jednym z najbardziej rozpoznawanych symboli korporacyjnych na świecie. Do tej pory firma zakupiła ich ponad 100. Sloganem promującym markę RE/MAX stała się fraza „Above the Crowd”®

Logo RE/MAX na balonach jest większe 27 razy niż standardowy szyld umieszczany przed posesjami przeznaczonymi na sprzedaż. Podczas lotu ten ogromny znak może być widoczny nawet dla ponad 100 tys. osób.

Balony RE/MAX startują w niemal wszystkich zawodach balonowych na całym świecie.

Pierwszy balon RE/MAX wzniósł się w powietrze już w 1978 roku, kiedy to dynamicznie rozwijająca się sieć sprzedaży nieruchomości zaczęła poszukiwać niebanalnego pomysłu na wykreowanie swojego wizerunku. Przeprowadzone w tym czasie badania rynku wskazywały, że świadomość marki wśród lokalnej społeczności jest zbyt niska w stosunku do potencjału firmy, a mniej kompetentna konkurencja jest rozpoznawana znacznie lepiej.

To musiało się czym prędzej zmienić. Firma pilnie poszukiwała ciekawego pomysłu mającego jej pomóc w wykreowaniu swojego pozytywnego wizerunku. Na ten pomysł wpadła grupa agentów z Meanwhile, w Nowym Meksyku. Pierwszy czerwono – biało – niebieski balon z logo RE/MAX pojawił się na największej na świecie fieście balonowej w Abuquerque w stanie Nowy Meksyk. Załoga balonu ubrana była w firmowe kompinezony z naszywkami „Above the Crowd”®, sloganem towarzyszącym od tej pory całej akcji. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, balon i jego załoga wyróżniała się mocno wśród innych uczestników zawodów. Entuzjastyczne przyjęcie tej latającej reklamy skłoniło managerów firmy do zastrzeżenia wizerunku balonu jako oryginalnego logo całej korporacji. Po kilku miesiącach intensywnej kampanii reklamowej z wykorzystaniem balonu logo to stało się najbardziej znanym na ryku Denver.

Podjęta została decyzja o budowie floty balonów, których zadaniem miało być promowanie logo także w innych częściach kraju gdzie obecny był RE/MAX.

W 1982 roku w Toronto rozegrano pierwsze zawody Great RE/MAX Balloon Race, w których oczywiście wzięła min. udział cała flota RE/MAX składająca się już wtedy z 6 balonów.

Sześć lat później już 18 balonów RE/MAX wystartowało jednocześnie w pobliżu Fenton w stanie Michigan, rozpoczynając wielką kampanię reklamową pod hasłem „Take a Step Above the Crowd”® To spektakularne wydarzenie było filmowane z telewizyjnych helikopterów i news obiegł niemal cały świat.

Trzecie wielkie wydarzenie związane z balonami RE/MAX miało miejsce w 1989 roku w pobliżu Denver kiedy to jednocześnie wystartowały aż 54 balony RE/MAX. Ta impreza miała miejsce na dzień przed otwarciem RE/MAX Balloon Festival, największego zlotu balonowego w historii, który przyciągnął aż 223 balony na ogrzane powietrze z całej Ameryki Północnej.

Impreza przyciągnęła tłumy widzów i spopularyzowała baloniarstwo w USA. Od tej pory balony zaczęły pojawiać się coraz częściej ubarwiając swoją obecnością wszelkie imprezy plenerowe, a piloci balonów RE/MAX byli stale zajęci organizowaniem lotów widokowych z pasażerami, a czasem nawet zaręczyn i ślubów w koszach swoich balonów.:)

Obecnie każdy z floty ponad 100 balonów RE/MAX wykonuje średnio rocznie ok. 65 godzin lotów, co w sumie przekłada się na 6.500 godzin czyli prawie 9 miesięcy powietrznej promocji w skali roku!

Dzięki tym pomysłowym i konsekwentnym akcjom promocyjnym logo RE/MAX jest obecnie jednym z najlepiej rozpoznawanych brandów na świecie.

W Polsce firma RE/MAX działa dopiero od niedawna, ale zapewne wkrótce jego charakterystyczne logo można będzie spotkać coraz częściej przed posesjami przeznaczonymi na sprzedaż.

Pierwszy balon RE/MAX już rozpoczął swoje loty nad Polską, a zaszczytny udział jego obsługi przypadł właśnie naszej firmie. 🙂

Odwiedź strony firmy RE/MAX:

www.remax-polska.pl